Helt slut!

När jag hämtat Leon på dagis idag gick vi hem till mina föräldrar där mamma, bror och syster väntade på tomten med fikat uppdukat och klart, slängde av oss kläderna direkt (Leon naken och jag i bikini). Blev fika, bad och en massa bus,  när pappa kom hem så badade Leon med honom.=)  Blev bjudna på middag, sill och potatis och en massa goda tillbehör, vi kom hem vid 19.00 och det var en jätte trött Leon som stupade i säng direkt.=)
Jag sitter och kikar på Allsång på skansen men måste ju säga att det varit bättre artister med förrut, aja kklockan 21.00 kommer jag sitta klistrad framför tvn iaf för då är det Morden i Midsomer! Fredrik är påväg hem från jobbet nu, stackarn som får jobba riktigt långa dagar i denna värme! Blir en kalldusch innan jag går och lägger mig ikväll!
Imorgon eftermiddag kommer min käre far och bror hit för att montera upp takfläkten, tack gode gud, är så varmt så varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback