Läggdags

Har haft en super trevlig eftermiddag här hemma, mamma, bror och syster kom hit vid 13.30 och med sig hade dem några stolar till baksidan och Leon´s pool som han haft hemma hos dem. Bror och Leon badade i poolen nästan en timme, Leon var super nöjd!=) Slängde ihop en kaka tillsammans med mamma medans syskonen röjjde runt med Leon både ute och inne, Melvin var också nöjd då han fick springa runt på baksidan. Faster, kusin med barn kom och det var mer än trevligt!=) Inte så ofta man träffas eftersom man bor en bit ifrån varandra, Leon och Wilmer röjjde runt och lilla Noah låg och sov så sött, längtar ännu mer efter våran bebis nu efter att ha snosat på lilla Noah. Leon var jätte nyfiken på "bebis" som han säger och han var mycket nöjd när han fick sitta i soffan och hålla bebisen. De åkte härifrån vid 18.30 och det var en trött Leon som vinkade hej då, han gick och la sig nästan direkt och somnade, när han la sig i sängen så klappade han på min mage och sa "eos bebis ligga häääj" och pekade på platsen bredvid honom i sängen.=) Försökte förklara för honom att våran bebis kan ligga där sen när den kommit ut men hur lätt är det att förstå för en tvååring?=) Han blev iaf sur men nöjde sig med att jag la mig berdvid honom och han fick klappa magen tills hans ögon föll ihop, han har blivit så stor våran kille och större kommer han bli när lillebror eller lillasyster kikar ut.
Läggdags för mig nu med en stunds bokläsning, har varit en tuff dag med denna värme och besök, hela kroppen känns mör, hann iaf med en dusch nu på kvällen och det var riktigt skönt vill jag lova! Skönt att smörja in sig efteråt och även smörja in fötterna med en härlig kräm, hoppas på sol imorgon också så vi kan vara ute efter dagis.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback