Natten..

Natten har varit helt underbar! Jag och Fredrik busade en massa med Melvin innan vi gick upp och la oss igårkväll vilket resulterade i att Melvin låg och sov i trappen hela natten, antar att han låg just där för att han tyckte det var svalt där. Leon sov i sin säng hela natten och kom in till mig klockan 06.00 och la sig och somnade om direkt till klockan 08.00, jag känner mig väldigt pigg idag tackvare denna underbara natt utan en Leon mellan oss som sparkar och far runt.=)
Startade en maskin tvätt när vi gick upp förrut så jag ska gå ut och hänga upp det nu och starta om en ny, så skönt att kunna hänga ut tvätten, torkar hur snabbt som helst och känns mycket fräschare när man tar in det sen!=)


Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Vad skönt att kunna hänga ut tvätten! Jag måste hänga den här inne och då tar det ju flera dagar att torka :P

2009-06-01 @ 22:59:29
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback