Ny vecka

Sista erbetsveckan och dagisveckan för mina killar sen är det smester som gäller!=D Nästa vecka vid denna tid sitter vi inpackade i bilen påväg upp till stugan i Sälen med mina föräldrar och syskon, ska bli så skönt att komma iväg en vecka och göra små dagsutflykter däruppe och bara må gott!=)
Ska ringa BM idag om ny tid eftersom jag har tid på Tisdag nästa vecka, ska även be henne om en kopia av min journal så vi kan ha med oss att sådant IFALL deet skulle sätta igång något när vi är borta.
Tillbringade HELA dagen hos mina föräldrar igår på tomten, alla satt och låg i skuggan det var alldeles för våvarmt i solen, fikade, badade och hade allmänt skoj, runt 17 tiden så lagade vi tacos som vi alla åt hur mycket som helst av. Man är inte ett dugg hungrig på dagarna när det är såhär varmt, man lever på meloner, jordgubbar och vatten känns det som så igårkväll när solen inte var lika stark så var alla vrålhungriga! Gick hem vid 18.30 och stoppade Leon i duschen och sen sängen direkt, Fredrik kopplade ihop vårat Wii som vi äntligen fått hem sedan satte han sig i soffan och kollade på fotboll medans jag och Melvin var ute och vattnade rabatterna och tomatplanterna och satt på baksidan med grannen och bara pratade en massa skit.=) Gick väl in vid 21.30 och duschade sedan blev jag och Fredrik sittandes framför en film som gick så vi var inte i säng förrens 23.30, riktig mysig kväll om jag får säga det själv!
Ska snart lämna Leon på dagis sedan hem och dra ett varv med dammsugaren, när jag hämtat honom idag tror jag att vi ska försöka hålla oss inomhus resten av eftermiddagen, känns som om båda behöver vila lite från solen och värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback