Ont

På eftermiddagen när jag och Leon satt och åt lite frukt så kom smärtan krypandes igen, denna gång väldigt lång ner i magen och ner mot bäckenet. Gick och la mig såfort Fredrik kom hem för då klarade jag inte av att vara uppe längre efter matlagning och allt, låg i ca två timmar och vred och vände på mig. Fredrik ville stanna hemma från fotbollsträningen men jag propsade på att han skulle gå, jag ringer ifall det är något, Leon var snäll och somnade tidigt ikväll så nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt. Hann med en varm dusch förrut också och det hjälpte en hel del, sammandragningarna släppte lite och kommer inte lika tätt.
Varför kan inte denna graviditet vara lika underbar som Leon´s?

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Jo det suger verkligen hårt! Nu har min man bara en kväll kvar att jobba innan semestern! Sen hoppas jag att det blir mycket dagar resten av sommaren också. Man känner ju sig så ensam på kvällarna.



Men usch att ha så ont :( Stackarn. Tur att det var en enkel kväll med Leon i allafall.

2009-06-02 @ 22:49:38
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback