Solen tillbaka!

Solen är tillbaka och det verkar som det kommer fortsätta vara en fin dag så idag blir det nog shorts och foppatofflor för Leon till dagis.=) Jag har startat en maskin med sängkläder som jag sen ska hänga ut på torkvindan, kanske släpper ut Melvin en stund på baksidan också. Han ska ju få gå ut och in som han vill sen och nu har vi haft honom här hemma en vecka så han har fått vänja sig så det kanske skulle passa bra att börja lite smått idag när det är sol ute.=)
När jag lämnat Leon på dagis ska jag hem och dammsuga en snabbis, det kommer ju in så mycket  pollen och skit nu när det börjar bli sommar och man springer ut och in på ett helt annat sätt än under vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback