Somnat

Tror ni Leon ville somna när vi kom hem från dagis, nehe då, han var jätte pigg så vi lekte en massa innan vi gjorde oss iordning och gick till bussen. Leon var helt fascinerad när vi steg på bussen och hela bussfärden in till stan, an var jätte duktig, satt snällt i mitt knä och kollade ut genom fönstret.=) När vi kom till stan gick vi till mcdonalds direkt och åt, blev även en mjukglass med jordgubbstopping till efterrätt för Leon´s del.=) Måste jag säga att han var tok nöjd!?=D
Hann gå en sväng till Gina Tricot och Polarn&Pyret innan Fredrik kom och hämtade oss, hittade en jättefin klänning på Gina som jag blev lite sugen att köpa och ha på Fredag då bror tar studenten. Det är det bästa med Gina Tricot att man kan ha mycket av deras toppar/linnen/klänningar/tröjor både när man är gravid och inte!=) Hos BM såg allt så bra ut så, bebis lever rövare som vanligt och nu har även den lill* krabaten vänt sig med huvudet neråt, hon trodde inte det skulle dröja förrens bebisen har fixerat sig helt och hållet.
Leon höll sig vaken hela bilresan hem och somnade en halvtimme efter att vi landat här hemma, 17.30. Jag ska sätta mig i soffan och titta på tv, Sjukhuset, Ugly Betty och Desperate Housewives, hoppas på att Fredrik kommer hem relativt skapligt.
Imorgon när ja lämnat Leon på dagis blir jag upplockad av mamma, ska följa med henne och inhandla det sista till bror´s studentskiva, kanske även slinker in på Gina Tricot och köper den där klänningen, vi får se.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback