Sool!

Efter en underbar dag på tomten hos mina föräldrar somnade Leon som en stock nu klockan 19.00, har lekt med min syster och bror, badat, sprungit naken hela tiden, fikat, och ätit middag som bror lagade till oss allihop.=)
Jag låg i solstolen vid poolen när de andra röjjde runt så jag ser ut som en kräfta, var jätte noga med att smörja in Leon men inte mig själv, men men huvudsaken är ju att han inte bränt sig!
Solen bara suger energi från en så nu när vi kom hem på kvällskvisten så åt vi lite smörgåsrån och drack saft innan det var dags för duschen och sen sängen, sen släpade han sin snutte efter sig när vi gick upp och natta honom.
Fredrik är påväg hem och jag försöker samla energi för att gå bort en sväng till Danni, känns som jag måste träffa henne innan hon åker på semester imorgon, blir inte sen hem igen efetrsom jag är så pass trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback