Stan

Efter att jag lämnat Leon på dagis imorse så promenerade jag hem till mina föräldrar, mamma har semester nu så vi satt och pratade en stund på altan med syster och bror innan jag, mamma och syster åkte in till stan. Mamma skulle ha två solstolar till trädäcket ute vid poolen och lite annat smått och gott, jag tog med lite av Leon´s födelsedagspengar så vi hoppade in på Lekia där jag köpte en spis, kastruller och en picknickkorg med lite bestick, tallrikar, muggar osv.=) Blev även en ny fräsch dörrmatta till hallen från Rusta och två tavlor en till Leon´s rum och en till bebisen´s rum. Kom hem lagom det var dags att hämta Leon så det var bara att kasta in allt i hallen och gå och hämta lillfisen, han var jätte trött när vi gick hem men inte kunde han somna när vi kom hem inte för han hann se spisen och allt så det var bara att montera ihop allt och sedan leka.=) Han fortsatte att leka med de nya sakerna medans jag dammsög och diskade, nu står han i köksfönstret och kollar på traktorn som kör på åkern utanför.=)
Blir med andra ord en tidig kväll för honom ikväll, blev tidigt igår med då han somnade som en stock klockan 19.00, ändå fick vi sovmorgon idag då vi vaknade när klockan ringde 08.30.=)
Nu ska jag klura ut vad vi ska äta till middag när fadern i huset kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback