Svider

Ja solbrännan från igår svider en aning idag vill jag lova! Bara att bita ihop för jag får helt och hållet skylla mig själv!
Inget dagis idag så vi får leka på hemmaplan, blir en cykelpromenad sen och lek på baksidan, vi får helt enkelt ta dagen som den kommer.=) Ingen stress eller så, ska dammsuga om en stund, helt sjukt hur mycket skit som följer med in!
Håller tummar och tår för att Fredrik får sluta vanlig tid idag, igår var han hemma 20.00, Leon och han har inte träffats nånting på två dagar nu! Blev inge kaffe med Danni igår då jag kände att jag helt enkelt inte orkade, Leon sov oroligt, Fredrik kom hem sent och jag ville ju hinna träffa honom m.m. Hoppas iaf att han slutar normalt idag så vi kan äta middag tillsammans osv.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback