VARMT!!

Shorts och t-shirt väder idag igen, härligt!=D Men jag måste ju få säga att det inte är någon höjdare att vara gravid i denna värme, nästa barn (om det blir en till) ska jag pricka in i April eller början på Maj så man slipper detta.=)
Leon är på dagis och jag har precis städat här hemma, gjorde det igår men var tvungen att göra det idag igen eftersom vi får fin främmande i eftermiddag! Mamma och syster kommer hit lite senare och slänger ihop en kaka tillsammans med mig och Leon sen kommer min faster hit och även min kusin som är nere från Sthlm med barnen, ska bli jätte roligt att få se det nya lilla tillskottet!=)
Idag är en sån dag jag grämer mig över att vi ännu inte fixat staket och utemöbler, hade ju varit perfekt så man kan ha dörren öppen ut till baksidan hela dagen och även kunna sitta ute. Nu ska jag upp och röra mig lite för nu trycker bebis så där "skönt" på revbenen, göra iordning lite frukost också.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback