Ännu mer snö!

Men nu kan man iaf dra Leon i pulkan så då går det väl an!

Killarna drog in till stan igår eftermiddag eftersom Fredrik skulle spela match så jag gick till Stina och tog en kaffe, mkt trevligt!

Har redan hunnit dammsuga här hemma, har sånt tempo när jag gör det så det går kalasfort!=) Kl.09.00 ska jag lämna Leon på dagis (han ska åka pulka dit) sen ska jag hem och gå en promenad med Vanna och efter det kommer en stor kopp the sitta fint!=)

Har hittat massor av fina "gravid"sommarkläder som jag ska beställa till sommaren, även Leon behöver ha en helt ny sommargarderob och jag har hittat mkt snyggt till honom också som kommer hem så småningom.=) Hittade jätte fina "sommarörhängen" från H&M igår som kommer sitta kalas bra i mina öron i sommar.=) Åh jag längtar sjukt mkt efter att dra på mig linne och en fin kjol och t-shirt och shorts på Leon och sen ut och leka och handla glass!! Låter det fel eller?! Nee det låter helt underbart!!=D

Ska ta fram ytterkläderna nu innan det är dags att ge sig iväg!
Återkommer senare.

Lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback