Bättre

Huvudet känns mkt bättre men lägger mig nog tillsammans med Leon sen och sover en stund iaf, känns som det behövs.
Nu har jag hittat vagnen vi ska ha till bebisen och även en scooter till Leon, kommer bli kalas bra!=) Inte så farligt dyrt heller blir det trots att det blir nytt och inte begagnat.=)

Längtar tills jag kan börja plantera i rabatterna här hemma, rabatten utanför köksfönstret och rabatterna på baksidan ska få sig en makeover när våren kommer på riktigt!=) Har även hittat två jätte fina amplar som jag ska plantera ngt fint i och hänga på varsinn sida utanför ytterdörren, åh jag vill ha sol och värme! Vår och sommar!
Känns så härligt nu när vi bor i radhus för nu kan vi fixa och dona ute, Fredrik, pappa och bror ska snickra på baksidan också när våren kommer på riktigt.=) Ska bygga in våran baksida ordentligt så vi kan ha balkongdörren öppen hela dagarna utan att ngn kan ta sig in här eller att Leon och Havanna kan ta sig ut, kommer bli underbart! Ska även köpa fina utemöbler, grill, och sandlåda och gunga till Leon att ha på baksidan!=) Kan man längta mer tills det är varmt nog?!?! Denna sommar kommer bli såå underbar, första sommarn i radhus plus att vi får tillökning i familjen också, våran älskling´s kille ska bli storebror!=D

Jag måste lugna ner mig nu och ta en sak i taget, mkt som ska göras innan sommarn kommer!


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback