Choklad!!!

Jag är så grymt sugen på choklad! Blir nog så att det inhandlas tills filmen ikväll, smaskigt smaskigt!=D

Blev inte ngt besök hos mina föräldrar idag, killarna sov längre än väntat så när de vaknade så var det dags att sätta igång med middagen som blev skruvmakaroner, stekt falukorv och tomatklyftor. Riktigt gott faktiskt enkelt men gott.
Leon ville "ducka" (duscha) efter maten så Fredrik duschade med honom medans jag tog reda på disken efter middagen. Nu springer han runt i bara blöja och spelar allan.=) En riktig busunge vi har skapat!=)

Ska fixa choklad nu för jag tror att bebis i magen också vill ha en bit till filmen!=)

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Tessan

mmmmmmmmmm Oxå sugen på choklad.Tror nog det är så att bebis vill ha choklad måste nog vara så för varför är man annars sugen själv. he he he he vad jag e rolig.kram på er

2009-03-08 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback