Dagis

Japp idag fick prinsen gå till dagis igen eftersom han har varit kanon bra i magen sen igår morse, förhoppningsvis var det bara ngt han ätit som magen var lite känslig emot.
Imorse sprang han fort som attan till balkongdörren och skrek "dagis dagis" flera ggr (dagis ligger alldeles intill vårat hus), jag hann iaf duscha och dammsuga innan klockan var så mkt så det var dags att gå till dagis.=) Igår stod han också och hängde vid balkongdörren och såg alla kompisar vara ute och leka på dagis medans han fick tillbringa dagen hemma med mamma, han var inte helt lycklig måste jag medge.
Han var iaf helt överlycklig när vi väl började klä på oss för att gå till dagis, han sprang mot dagis och asgarva när jag öppnade ytterdörren här hemma så det var bara för mig att hänga på.=)

I flera dagar nu har jag lidit av halsbränna som efter ett tag går över i härligt illamående, suck, men men det är ju helt klart värt besväret när man känner alla puffar och knuffar i magen!=)
Ska gå upp och slänga i en maskin tvätt nu.

Lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback