Förbannade skit väder!!

Man vaknar upp och tittar ut och vad får man se?! Ett vitt tunt tunt lager med snö! Om det ändå kunde vara så pass mkt så man kunde dra Leon i pulkan så skulle det väl gå an, men nu?! Nu vill vi att våren ska komma med sol, blommor och härligheter och därefter en kanon sommar (kommer ångra mig stenhårt när jag går höggravid i sommar) med mkt sol och bad och fina stunder!!=D

Leon är ledig från dagis idag så vi ska baka här hemma, ljuskladdkaka och chokladbollar som vi kan ha till fikat senare under dagen.=) Måste ju hitta på ngt roligt när han är ledig och vad passar bättre än att kladda i köket som han älskar?=)
Medans killarna leker i Leon´s rum ska jag passa på att dammsuga och få lite ordning (pedant jag vet, städar varje dag) här hemma.

Intaget gick bra igår, fick tömma hela Queenie´s box på halm och slänga in nytt eftersom hon är expert på att svina ner i boxen! Fick även ställa båda hästarna i spolspiltan och spola av ben och mage eftersom de hade lera överallt (återigen längtar vi till sommaren). Hann inte upp på banan och motionera dem innan klockan stod på fodringsdags så de blev vila för dem igår.

Ska sätta fart här hemma nu så vi kan baka sen!=)

Kärlek


Kommentarer
Postat av: maria

höggravid på sommaren är definitivt ingen höjdare! det sköna är att man inte behöver tänka på figuren:)

2009-03-10 @ 18:15:43
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback