Fredag!

Ikväll blir det 3 rättersmiddag hemma hos mina föräldrar, min mormor och morfar ska också dit eftersom vi ska fira mormor som fyllde 70 i Tisdags..=) Blir champagne som välkomstdrink och lite smått och gott innan förrätten serveras, denna kväll kommer att bli väldigt uppskattat från deras sida! I present har vi köpt 2 biljetter åt de båda till Robert Wells konsert på Culturum vilket också kommer vara grymt uppskattat..hehe..=)

Har kollat runt på lite sidor efter kläder på nätet men inte hittat ngt som faller mig i smaken..suck.. Ngn som har förslag??
Likaså är ni jätte välkomna att lämna förslag på bra inredningssidor som finns på nätet! Vill piffa till hemmet lite med det där lilla extra!=)

Leon sover i våran säng så jag ska krypa upp hos sambon i soffan och mysa en stund..=)


Älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback