Glad!

Har gått jätte bra att lämna Leon i två dagar nu, han har hängt av sig kläderna själv när vi kommit till dagis utan några protester, kramat och pussat mig och sen tagit ena fröken i handen och gått och ställt sig i fönstret för att vinka åt mig när jag går ut..=) Är kanon glad verkligen, går hem med värsta smilet i ansiktet!=) Såhär är han när hans farmor är på hans avdelning annars är det tårar osv när jag går men igår och idag har det verkligen varit helt annorlunda! Hoppas att det fortsätter såhär nu, underlättar ju en hel del om man säger så..=)
Fröknarna tycker såklart också att det är jätte roligt, han slutar i princip gråta såfort jag har gått utanför dörren annars men det är så kul när man får lämna en glad Leon på dagis!=)

Här hemma har jag dammsugit och startat en maskin tvätt så nu ska jag sätta mig och äta frukost och läsa tidningen i lugn och ro.. Blir en promenad med Vanna sen också innan jag och pulkan går och hämtar Leon igen..=)

Ikväll kl.19 är det föreläsning i stallet som gäller, fråga mig inte vad det handlar om för jag har ingen aning.. Får ringa och fråga mamma så man har lite hum om vad man kan förvänta sig..hehe.. Så ikväll får killarna ha en myskväll bara de två..=)

Går in i vecka 18 imorgon, jisses vad tiden går fort!!=)

Lycklig


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tiden går så fort! När är det dags för ultraljudet? Var inte det snart? Hoppas allt är bra annars, hälsa hela familjen!

2009-03-03 @ 14:05:07
URL: http://mamzter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback