Härlig promenad!

Promenaden var verkligen helt underbar vill jag lova! Leon pratade för fullt och pekade på allt han fick syn på och Vanna skötte sig exemplariskt, det är då man blir sådär härligt harmonisk och bara njuter av livet!=D
När vi kom hem nu så hämtade vi in posten från brevlådan och där låg Leon´s paket från Go´boken så vi satte oss vid köksbordet och öppnade paketet som innehöll två jättefina böcker med fiskar..=) Måste snart fixa en ordentlig bokhylla av ngt slag till Leon´s rum så han får plats för alla sina fina böcker..=)

Har gjort iordning kaffe som jag ska hälla upp nu och samtidigt ska jag försöka ta mig i kragen så jag kan sätta igång att fixa lite här hemma..hmm.. Vill iaf ha påbörjat städningen när sambon kommer hem från jobbet om 30 min ungefär..
Blir nog inga problem för jag fick en massa nu energi under promenaden, men det är så mkt roligare att busa med Leon..hehe..=)

Lycklig


Kommentarer
Postat av: maria

jo, jätte otäckt, men jag börjar ana att jag är lite laktoskänslig... brukar nästan alltid bli så när jag ätit/druckit mkt mjölk.. så jag får ge upp det ett tag:) mår ni bra? kram

2009-03-05 @ 19:16:15
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback