Hemma

Leon fick stanna hemmafrån dagis idag eftersom han var jätte lös i magen nu på morgonen, hoppas hoppas det inte blir ngt mer utav det! Vill inte ha magsjuka här hemma, usch och fy!

Idag öppnar PoP sin webshop så jag ska in och kika lite där sen när Leon sover middag, jag är inte mkt för att gå på stan och så och speciellt inte med barn och barnvagn så jag tycker det är kanon att det finns webshop!=) Ska även kika in på Gina Trico´s  webshop för lite nya linnen nu när magen växer så det knakar.=)
Nästa vecka vid denna tid är vi på UL, spännande spännande!!
Återkommer senare

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har fått iväg Wilmer till förskolan idag, i över en vecka har han varit hemma... Håller alla tummar jag har för att ni ska slippa ännu en sväng med magsjuka!

2009-03-16 @ 10:39:50
URL: http://mamzter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback