Humör+Väder på topp!

Gick till ÖF kl. 09.00 imorse och Fredrik tog då en långpromenad med Vanna, jätte härligt väder idag så det kändes lite surt att gå in istället för att gå med på långpromenad. Men men Leon ville leka så då får man offra sig.=) När vi kom hem därifrån hade Fredrik städat så vi hoppade in i bilen och drog till stan där vi käkade när Leon vaknat och storhandlade, blev en sväng in på Lekia också där Leon fick en "ootboll" som han tjatat om så länge.=) Han har massor av bollar här hemma men ingen riktig "ootboll" som är svart och vit rutig, han är mkt bestämd när det gäller vad som är fotboll och vanlig boll, måste komma från hans pappa, morfar och morbror.=)
Köpte även lite påskfjädrar och ägg som vi ska hänga i riset när det är dags, Leon valde även ut en vårig dörrkrans som vi hängt upp på ytterdörren.=)
Blev en mkt trevlig tripp till stan med familjen!=)

Killarna ska åka upp till Fredrik´s föräldrar och försöka städa och tvätta bilen om allt går som de vill. Jag blir kvar hemma och ska tvätta all tvätt som ligger i tvättkorgen, suck.=/
Ikväll blir det stallet för mig tillsammans med mamma och syster, blev longering igårkväll så idag ska jag försöka hinna ut på en ridtur innan föreläsningen börjar.=)
Nu ska jag ta och lägga ut Leon´s barnvagn på blocket så vi kan köpa den nya vi ska ha till honom!=)

Kärlek





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback