Huvudvärk

Idag har jag ont i huvudet, har tagit alvedon men det verkar inte vilja hjälpa.=/ När man har ett hushåll och barn att sköta så är det bara att bita ihop och göra det som förväntas av en ändå.=) Jag har alltså lämnat Leon på dagis och eftersom jag är pedant utav mig så har jag även dammsugit, startat tvättmaskin och ätit frukost, så nu ska jag alldeles strax sätta mig framför tvn och ta det lite lugnt. Hoppas att värken går över tills jag ska hämta Leon på dagis igen annars får jag lägga mig tillsammans med honom och sova några timmar.
Förövrigt så är det storm ute, blåser massor och är svinkallt!! Vart tog våren vägen??

Igår åkte Fredrik och tränade vid 20.00 och då klädde jag av mig och gick och la mig, helt sjukt vad trött jag var.
Nej nu ska jag krypa upp i ena fotöljen med en kopp the.=)


Älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback