Leon är dagens kock

Han har precis sköljt av körsbärstomaterna och hjälpt mamma skiva upp en bit gurka som han sedan fick lägga i en skål och bära fram till bordet.=) Det syns verkligen hur stolt han blir/är när han får hjälpa till med saker och ting och det gäller speciellt i köket.=)
Vi har även skalat potatis som står på spisen och kokar nu och snart ska vi steka ostschnitzlar och vispa ihop beasås, kommer smaka riktigt bra sen! Just nu står Leon på en stol vid köksfönstret och spanar efter sin mkt efterlängtade pappa som kommer hem från jobbet snart.=) Nu måste vi fortsätta med matlagningen här hemma, Leon ropar på mig!=)


Lycklig




Kommentarer
Postat av: maria

jag antar att det va du som skrev om att jag ska hojta till när vi är redo att sälja? det stod inget namn förstår du:)

ja, men det blir nog i slutet på april som vi köper en ny till david, om inte denna månad... så jag hojtar:) kram

2009-03-24 @ 20:14:16
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback