L&S

Lördagsmorgonen+förmiddagen tillbringades med mamma och syster i stallet, hade ju utsläppet så när hästarna åt sin frukost så tog mamma fram varm choklad och ostmackor.=) Tog en ridtur på en timme med Queenie medans syster tillbringade den tiden i spolspiltan för att försöka få bort all lera från Paddy och mamma fixade allt runtomkring.=) Åkte in till stan när vi var klara vid 11.00 för att byta Paddy´s träns och när vi parkerade utanför hästbutiken så stod det en bil bredvid våran och i den satt Johannes Brost, inte mkt att se men lite kul iaf.=)
Sen var det bara att åka hem och hoppa in i duschen och göra sig iordning för att åka till Stigtomta på 2årskalas, Leon´s syssling Chanell fyllde år.=) Efter mkt tårta, fikande och trevligt sällskap var det bara att åka hem till Tystberga igen till Fredrik´s föräldrar på middag och ännu mer tårta eftersom hans pappa fyllde år. Var hemma vid 19.50 igen och Leon stupade i säng och jag och Fredrik sjönk ner i soffan framför Så Ska Det Låta, helt slut så jag gick la mig vid 21.30.

Idag gick vi upp vid 08.00 efter lite mys och bokläsning i sängen, åt en god frukost och sen var kl. så pass att vi satte igång och städa. Jag dammsög, diskade och satte igång en maskin tvätt medans Fredrik städade båda badrummen och torkade golven.=) Så glad att jag slapp det!
Kl.12.00 kommer mamma och hämtar upp mig, jag ska hjälpa henne lite på Tyrsvallen.

Åh imorgon 08.30 är det UL!! Glad, nyfiken, nervös, spänd och allmänt pirrig!=)


Älskar


Kommentarer
Postat av: Theres

Tack så jätte mycket för i lördags det va jätte trevligt att ni kom.Ursäkta att jag inte va jätte social.kram kram

2009-03-22 @ 19:10:27
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Tack för kommentaren! Kul med UL=) Det gick inte att kommentera i det inlägget:(.

2009-03-23 @ 11:56:40
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback