Mys

Nu har vi precis ätit och killarna står i duschen och jag har snyggat till i köket och lagt disken i blöt, diskar senare. Leon åt massor och hade mat i hela ansiktet, så han behövde en dusch och pappa hakade på.=) Jag ska ta och fixa vaniljglassen och värma på hallonen lite så vi kan sätta oss och äta lite efterrätt när de duschat klart, gott med ngt sött efter maten.=)
Skulle egentligen också vilja duscha men tar det imorgon istället eftersom jag och mamma har utsläppet i stallet imorgonbitti, känns onödigt att ställa sig i duschen nu och sen imorgon förmiddag igen. Eller onödigt är det inte men min hud och mitt hår gillar inte det. Håret blir förstört och huden blir sjukt torr.=/  Köpte hem olivolja så imorgon efter stallet blir det till att tappa upp ett bad med olivolja och lägga sig i det.=) Enda sättet att få fin hud och hy.=)
Nej nu ska jag sätta fart här för nu stängdes duschen av!=)

Lycklig

Kommentarer
Postat av: maria

den är svart med gröna detaljer på sufletten. hmm, kanske 500? kram

2009-03-22 @ 09:37:27
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback