Söndag

Fredrik har åkt på ngt skit under helgen här så hans mage mår inte som den ska, han har väl varit uppe och vandrat minst 10ggr inatt..stackarn..
Leon är dock väldigt pigg och glad så vi har busat en hel del på förmiddagen, nu ligger båda killarna och vilar i sängen..=) Själv så har jag dammsugit, duschat, tvättat m.m. idag mellan allt bus med Leon, finns lite disk kvar som jag ska ta tag i snart, slänga sopor ska jag också göra..=/

Kanske blir en sväng till mina föräldrar i eftermiddag för min och Leon´s del för den sociala bitens skull men vi får se..=)
Imorgon är det dagis för Leon som gäller, Fredrik blir hemma från jobbet eftersom han inte mår bra!

Ska kika runt lite nu men återkommer senare!

Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback