Torsdag

05.37 slog våran underbara son upp ögonen imorse, han ville gå upp samtidigt som sin pappa så det var bara för mamma att kliva upp. Fredrik tyckte det var riktigt mysigt att få umgås med oss en stund innan han åkte till jobbet,  har väl aldrig hänt förrut.=) Solen sken ute och jag kände mig riktigt pigg fast det var så tidigt, när Fredrik åkt så låg vi i soffan och kollade på barnprogram och myste sen ville Leon gå upp och lägga sig i våran säng  så vi la oss där och läste några böcker och gosade. Riktigt mysigt!=) Vid 07.30 startade jag dammsugarn medans Leon låg kvar och läste och sen hoppade jag in i duschen, när jag var klar åt vi frukost och diskade innan vi borstade tänderna och klädde på Leon för att gå till ÖF kl.09.00.=) Hel mysig morgon med all underbar sol som strålade in genom fönstrena!=)
Leon var helt slut när vi kom hem från ÖF vid 11.40, han däckade i soffan direkt. Jag känner mig fortfarande riktigt pigg och hoppas att det håller i sig tills det blir läggdags ikväll. Fredrik är ledig imorgon så ikväll blir det nog mys i soffan framför en bra film.=)

Blir en promenad efter middagen senare idag med hela familjen, skönt att komma ut en sväng innan det är dags för Leon´s kvällsrutiner.=)


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback