Trött, riktigt trött..

Åkte till stallet med mamma och syster 07.30 imorse, fodrade och släppte ut alla hästar utom våra två vildar eftersom vi skulle motionera dem..=) Mamma var snäll och stannade i stallet för att mocka boxarna och sopa m.m.. Vi tog upp hästarna på banan efetrsom det inte gick att rida ut för det var alldeles för hårt i backen (längtar efter vår/sommar) jag longerade Queenie och syster körde "lydnad" med Paddy.. Tro det eller ej men hennes lilla häst är mer som en hund, han gör i princip allt hon ber honom om! Han går ner på knäna och bugar och hon kan ha honom lös och han går fot m.m.. Riktigt roligt att se faktiskt!=) De är som ler och långhalm de två!=)

När de släppte av mig här hemma vid 11.00 så var Fredrik och Leon uppe hos Fredrik´s föräldrar så jag duschade och gick bort till Danni på en kaffe.. Riktigt mys, skvallrade, skrattade och prata en massa skit som vanligt..=)
Gick hem till mamma och pappa efter 2 timmar typ och dit kom även Leon när Fredrik åkte och tränade, vi busade en massa och åt en god middag! Fredrik kom dit och hämtade oss när han kom hem, när vi kom hem efter en eftermiddag/kväll hos mina föräldrar så var Leon helt slut och ville ha "nenning" och gå och lägga sig direkt..=) Så nu har han somnat och jag och Fredrik ska väl mysa ihop oss i soffan framför ngn bra film innan det är läggdags för oss sen..=)

Dagis och arbete för mina killar imorgon medans jag är hemma och "hemmafru"..=P

Kärlek

Kommentarer
Postat av: malin

De blir praktik på fruängskällan.. ska lbi roligt.hur går de me magen?=)

2009-03-01 @ 21:35:54
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback