Underbart väder!

Ja riktigt kanon väder blev det igår eftermiddag så efter middagen gick hela familjen bort till tennisbanan där Vanna fick springa lös och Leon kastade boll åt henne.=) Är inte så sugen på att släppa henne på promenader just nu eftersom det är så skitigt och då är tennisbanan perfekt eftersom den är inhängnad. Både Leon och Vanna var helt slut när vi kom hem så det blev pyjamas på och sängen nästan direkt för lillplutten.=)
Fredrik och njöt satt framför tvn och njöt av en bit ljuskladdkaka som vi slängde ihop strax innan Desperate Housewives, Fredrik satt dock bara en stund i soffan, han har inte fattat sig på mina serier som jag följer.=P

Idag är det helt underbart väder ute så när jag lämnat Leon på dagis blir det hem och hämta Havanna för en långpromenad i solen!=) Har hunnit dammsuga och plockat lite nu på morgonen så jag har allt avklarat redan, kommer sitta fin fint med en promenad sen. Leon får nog sova ute i vagnen idag, när vi flyttade hit så sov han jämt middag i vagnen utanför vet inte varför riktigt som vi slutade med det? Blir nog en liten promenad när jag hämtat honom på dagis så han får somna i vagnen sen ställer jag honom utanför ytterdörren eftersom det brukar vara fullrulle på baksian när dagisbarnen är ute och leker.=)

Har kännt mig så otroligt sliten, trött och hängig men har kämpat på ändå för min underbara familj, igår vände det, igårmorse så vaknade jag och kände mig pigg och utvilad som aldrig förr och det höll i sig hela dagen och likadant är det idag!=) Väldigt väldigt mkt har med vädret att göra, känner mig alltid på tipp topp när solen skiner och det är ljust ute, sen har jag och ska jag beställa nya vårkläder som kommer komma vilken dag som helst och resten ska jag beställa när jag får pengar i slutet av månaden. Har inte kännt mig riktigt fräsch med de kläder jag har, de sitter ju inte perfekt med tanke på bebis i magen.=)  Så såfort nya kläder kommer, min nya röda vårskor kommer och jag har varit hos frissan (slutet på månaden) så kommer jag känna mig som en ny människa!=)
Äntligen är det vår!!!!

Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback