Usch!

Leon har legat med feber sen i Fredags, inatt var första natten utan feber och en massa hosta så vi har sovit riktigt bra hela familjen vilket alla vi tre behövde!=) Dock är han snorig fortfarande så det blir inge dagis för honom denna vecka, är han bättre på Torsdag kilar vi över till ÖF så han får leka lite men det beror helt på om han är lika snorig som nu eller inte.
Jag åkte på samma skit som Leon så jag har legat sen i Söndags med feber, snor och hosta, allt blir så mkt jobbigare när man är gravid och blir sjuk! Är dock feberfri idag så jag ska inte klaga, nässpray och papper har jag nära till hands hela tiden eftersom jag måste snyta mig varannan minut! Roligare kan man ju ha men jag är iaf kvitt febern och likaså Leon och det är vi glada över! Detta har iaf resulterat i att Fredrik fått vara hemma från jobbet igår och idag för att ta hand om oss, fortsätter det som idag så kan han åka till jobbet imorgon.
Killarna var ute på en liten promenad i solen förrut eftersom Leon hade sjukt mkt spring i benen efter dessa dagar hemma inomhus, så han somnade gott för en stund sen.=) Blir nog en liten promenad senare under dagen också och då ska jag följa med! Känns som om detta väder kan göra super!=)
Ska även köra grovsopor senare också, hela våran baksida är full så det blir skönt att bli av med skiten!
Nehe nu kallar papper och nässpray så det är bäst jag kilar!

Älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback