Tacogryta

Leon somnade som vanligt direkt när han kom hem efter dagis, jag och Fredrik (som mår en aning bättre idag) hade hunnit städat det som skulle städas så det var skönt!=) Väntar nu på att han ska vakna så man får busa lite med våran älskade lille kille!=)

Tacogrytan står och puttrar på spisen och Leon kommer bli överlycklig när han ser att vi får tacogryta till middag (en av våran familjs favoriträtter), doftar ju så otroligt gott från den smaskiga grytan så man kan knappt vänta tills man får hugga in! 
Killarna får ha en killkväll denna kväll eftersom jag har intaget i stallet med syster, ska bli så skönt att få pyssla om Queenie, syster ska rida henne idag eftersom hon hade det i läxa? Så jag får tömköra lillskiten Paddy vilket också är roligt.=)

Fick förövrigt min mkt efterlängtade choklad igårkväll och vi såg även klart på Rallybrudar, chokladen smakade utsökt i min mun och filmen var kalasbra faktiskt!=)

Imorgon är dagis stängt så jag får ha min prins hemma, kanske finns ngn som vill komma hit och leka med oss?

Lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback