Våffeldagen

När jag och Leon var påväg till dagis imorse så ringde Fia och frågade om jag ville komma på kaffe, så hon kom och hämtade mig utanför dagis när jag lämnat Leon och så åkte vi upp och lämnade in hennes bil på verkstan och fick en härlig promenad i solen hem till henne.=) Mkt trevlig förmiddag, blev kvar där tills det var dags att hämta Leon på dagis igen och hon skulle hämta bilen samma tid så vi sa hej då vid Konsum.

Leon slocknade som vanligt direkt när vi kom hem och när han vaknar ska vi sätta igång att grädda våfflor, Fredrik skulle köpa grädde och sylt på vägen hem från jobbet.=) Brukar alltid göra en räkröra till våfflor när vi ska äta det till middag och ha grädde och sylt som efterrätt men orkar inte idag så det får bara bli med sylt och grädde.=)
Åker till stallet direkt efter maten eftersom jag och syster har insläppet ikväll, får om vädret håller i sig och om jag hinner så blir det en härlig ridtur annars blir det longering uppe på banan så hon får träna lite markarbete.=) Imorgon är det föreläsning i stallet så jag, mamma och syster ska dit alla tre och lyssna.=)
Sista arbetsdagen idag denna vecka för Fredrik, så skönt och mysigt att få ha honom hemma flera dagar! Imorgon är det ÖF för mig och Leon medans Fredrik går en långpromenad med Vanna.=)

Ska bli så otroligt skönt med stallet idag, rensa kropp och själ lite medans jag arbetar med Quennie!=) Kan inte bli bättre, bästa meditationen!=)
Har fått frågan hur länge jag ska hålla på med ridningen och hästen eftersom jag är gravid? Svaret är alltså att jag kommer rida och sköta henne så länge jag klarar av det och än så länge är det verkligen inga problem och kommer troligtvis inte bli det heller, jag har ju henne inte varje dag 7 dagar i veckan eftersom att jag och mamma har henne tillsammans så vi delar ju på allt.=) Håller mig i form trots att jag är gravid genom ridningen och det gör så att jag mår bra eftersom att jag får hålla på med det jag älskar!=)
Bara för att man är gravid så behöver man inte sluta med hästar och ridning!=)


Älskar


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Kikade in en sväng, låter som att ni har haft en bra dag=) kramar

2009-03-25 @ 21:54:24
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback