Vecka 18

Föreläsningen igår var helt suverän!!=D Åkte till stallet 17.30 för att hinna med alla sysslor innan och kom hem 22.00, helt slut var jag så det var bara att hoppa in i duschen och sen stupade jag i säng..

Inga tårar vid dagis idag heller! Underbart! Han tog Sara i handen och gick och vinkade så glatt i fönstret!=)
Ska snart hämta plutten och när vi kommer hem så är det "nenning" och sängen som gäller för honom, jag kommer nog slumra ett tag jag med.. Måste nog börja äta järntabletter som jag gjorde när jag väntade Leon för jag är så grymt trött hela tiden..

Igår precis innan Fredrik kom hem från jobbet så ringde Försäkringskassan! 1 December 2008 anmälde jag att jag skulle börja ta ut föräldrarpenning igen via internet och via telefon, fick hem ett papper som jag fyllde i och skickade in.. Har väntat på dessa pengar månad efter månad nu, jag har ringt och det svar jag har fått är att det ligger under "pågående ärende".. Men igår så ringde en tant därifrån och bad så hemkst mkt om ursäkt för denna väntetid jag fått utstå, förklarade lite bittert att jag inte haft ngn inkomst from december tills nu början av Mars och att det varit väldigt kärvt för att få allt att gå ihop! Hon bad om ursäkt ytterligare en gång och förklarade att jag inte var den enda som det strulat för men att hon nu på en gång skulle sätta över pengar åt mig och att det sen kommer komma i tid varje månad! Det tackar jag verkligen för!!!
Känns riktigt bra nu att det löst sig och att jag får mina pengar varje månad (förhoppningsvis) framöver, och även att hon betalade ut det jag missat direkt!

Annars har det inte hänt så mkt, har städat över och nedervåningen idag precis som alla andra dagar..hehe.. Ska slänga ihop en flaska välling så att det bara är att starta micron när vi kommer hem från dagis..=)

UL närmar sig!=D

Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback