21

Jaha då var mna 21 då, shit vad tiden går fort, inte längesen jag var 14 och träffade mannen i mitt liv!=) Hade iaf en jättebra födelsedag! Fick pengar som jag ska köpa en hushållsassistent för och en perkulator kommer även bli lite nya linnen till sommaren, sen fick jag en torkvinda! Så i helgen ska vi sätta upp den här på baksidan och sedan kan vi börja hänga tvätten ute!=D Helt sjukt hur glad man kan bli för en torkvinda men jag är överlycklig iaf!=) Jag är även överlycklig för att jag får min mycket efterlängtade assistent och perkulator!=D

Idag blir det ÖF, Stina skulle messa när det börjar droppa in folk så vi kan gå över.=)
Bebis rumlar runt för fullt och min farmor fick sig två rejäla sparkar igår när hon kände på magen.=) Dags att fixa det sista nu innan det är dags att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback