Fredag igen..

Otroligt vad veckorna går snabbt, redan Fredag igen.
När vi lämnat Leon på dagis imorse så åkte vi till Gnesta och hämtade bilbarnstolen till bebisen, jättefin verkligen och till kanon pris!=) När vi kom hem så planterade vi tomatplantorna och ställde på baksidan, härligt med egna tomater i sommar!
Annars har dagen flytit på bra, lekt och busat en massa med Leon men jag har även lyssnat på min kropp och gått och satt mig när magen sagt ifrån. Fredrik var den som fick städa här hemma innan Leon kom hem, jag låg på soffan och njöt medans han for runt.=)
Imorgon får Leon leka med sin mormor och morfar medans jag och Ferdrik åker till Flen för att träffa Havanna och skriva Köpekontraktet.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback