Fredag igen..

Leon vaknade när Fredrik gick upp imorse vid 05.30, tur att jag är så pigg på mornarna som jag är så det inte är några problem att kliva upp.=) Han åt iaf en flaska välling hos mig i soffan sen la vi oss ner och läste några böcker, vid 07.00 hade sömnen kommit ikapp oss igen så då gick vi upp och la oss i sängen och vi hann inte mer än lägga oss så sov både jag och Leon. Tittade upp på klockan 08.40 och gick upp och gjorde mig iordning (skulle lämna Leon 09.00) när jag kommer in i sovrummet för att väcka Leon så ligger han och flinar mot mig och säger "Hej mamma! Dagis" han var laddad för att gå till dagis så vi klädde på honom och borstade tänderna sen gick vi.=)
Dammsög när jag kom hem, startade en amskin tvätt, kokade några ägg, blandade juice, tog min bok och satte mig i köket och åt frukost.=)
Blir hämtade 13.30 idag jag och Leon av hans farfar som ska köra mig till BM, Leon får vara med farfar undertiden, kör sedan hem oss igen för att plocka ihop lite till kvällen. Blir ingen middag hemma för oss ikväll utan vi ska grilla vid kanotstadion för Fredrik och de har avslutning i Badmintonklubben, ska bli roligt och mysigt!=)
Hämtade ut tyget till Leon´s gardiner igår också så det lämnade jag hos mamma när vi åkte till stallet så hon ska få sy!=) Tog en ridtur i skogen med Queenie igår när vi kom dit, märks att man inte är i samma form som innan, blir kissnödig nästan direkt när jag kommer upp på hästryggen och sen blir det bara en lugn ridtur i skritt för jag klarar inte av att trava eller galoppera. Hursomhelst är det iaf skönt att jag kan rida överhuvudtaget, finns inget bättre än att sitta på hästryggen och rensa tankarna.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback