Fredag!

Leon är på dagis och jag sitter och kikar runt lite på nätet. Hittar en massa fint till barnens rum, Leon har ju lightning mcqueen tema i sitt rum och det finns så mycket fint och snyggt som jag vill köpa till hans rum! Men måste tänka mig när jag hittar en massa saker till hans rum, kan inte köpa allt på engång utan det får bli lite i taget!=) Skickade även tillbaka alla muminsaker jag beställt till bebisen´s rum, vi bestämde oss för att vi kör med spöket laban denna gång också, smidigt och billigare när vi har en massa hemma redan! Ska fixa bebisen´s rum när Fredrik kommer hem så det blir någon ordning där! Har hittat en jätte fin röd matta med spöket laban på som jag vill ha där inne men den kostar 1.300 kr vilket känns sjukt dyrt för en liten rund matta! Men jag vet att det kommer bli den iaf så det är ingen ide jag fortsätter klaga på priset, har även hittat jättefina gardiner med spöket laban på som vi ska köpa. Det kommer bli så fint när det blir klart!=D
Ska fortsätta kika runt sen blir det nog soffan en stund innan jag hämtar Leon!=)

Kommentarer
Postat av: Bea

jag tror minsann att du får lägga upp lite bilder på barnens rum, är lite nyfiken på att se hur ni har det!



2009-05-08 @ 11:45:32
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback