Fredagsmys..

Killarna har skalat potatis och jag har fixat med resten av middagen, blir tacogryta idag, den står nu på spisen och puttrar.=) Blir nog en tidig kväll för Leon ikväll, har varit mycket av bus idag och glass i hamnen med sin farmor och farfar, innan läggdags ska vi iaf hinna med lite fredagsmys!=)
Vi funderar på att hyra en film som vi kan se när lillplutten somnat, skulle vara mysigt, längesen vi hyrde. Lutar lite åt den nya Wallanderfilmen (jag är en wallander och beckälskare).
Fredrik var förövrigt på sin första fotbollsträning igår på typ 8år så på förmiddagen idag åkte min far och Fredrik in till Intersport och köpte nya fotbollsskor och benskydd åt honom, så nu är det bye bye badminton och hej hej fotboll istället.=) Ingen är mer lycklig än jag att han slutar med den förbannat tråkiga badmintonen!!!=D
Beroende på väder imorgon så blir det kanske Busfabriken för oss.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback