Fullrulle..

Lämnade Leon på dagis 09.00 imorse, sen satte jag igång att dammsuga, tvätta, och plocka undan en massa onödigt skit. Fick besök av dammsugarkillen som visade hur man tvättar golv och fönster med dammsugaren så i eftermiddag blir det till att tvätta golven här hemma.=) Leon somnade när vi kom hem från dagis så jag passade på att slänga ihop en sats syltkakor, sista plåten står i ugnen nu. När Fredrik kommer hem ska vi även baka kolakakor, drömmar och bullar som vi ska bjuda på till fikat imorgon eftersom jag fyller år då, medans Leon är på dagis imorgon ska jag göra två pavlovatårtor.=) Fullt ös med andra ord och medans jag fixar och grejar här hemma så röjjer bebisen i magen för fullt!=D
Nu ska jag hänga tvätten och slänga i sängkläderna sen är tvättkorgen tom en liten stund iaf.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback