GLAD!

Havanna ska stanna hos hennes nya familj! Så på Lördag åker vi dit och hälsar på och skriver köpekontrakt och så, känns så jäkla underbart!=D Kanon att hitta rätt familj på engång!=D

Leon är på dagis igen efter denna långhelg och likaså är Fredrik tillbaka på jobbet, tråkigt att det ska gå såfort när alla är lediga. Jag ska öppna upp fönster och balkongdörren här hemma och sätta igång med dammsugning och starta en maskin tvätt.=) Härligt att få vädra lite i detta fina väder!
Har precis skickat iväg ett mail på en Acta Graco bilbarnstol till bebisen, skönt att ha allt fixat i god tid, tiden bara springer iväg så det är lika bra att införskaffa det som vi måste ha!=) Imorgon är det 10 veckor till BF, men som det känns nu så kan den komma vilken dag som helst pga denna smärta, usch vad jag klagar.
Ikväll har vi sista intaget i stallet innan de går på sommarbete, skönt!

Kommentarer
Postat av: linda med Engla..

Jag har en acta graco stol till salu om ni e intresserade. Typ aldrig använd eftersom engla alltid spytt så mkt när vi har åkt bil. 800-900 hade jag tänkt. skicka ett mail om ni e intresserade. Ha det bra..

2009-05-25 @ 21:05:08
Postat av: linda igen

msilen kom inte med. [email protected]

2009-05-25 @ 21:06:06
Postat av: Lina

Har du någon bild på den??

2009-05-26 @ 09:44:23
URL: http://linaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback