Grattis!

GRATTIS TILL HANNA & JOHAN SOM IGÅR FICK EN LITEN POJKE, GRATTIS TILL WILMER OCKSÅ SOM BLEV STOREBROR!!=D

Började morgonen med att ringa MVC för det var som blodblandade flytningar i trosorna när jag gick på toaletten imorse, 10.35 ska de ringa tillbaka, så jag får snällt vänta. Kommer givetvis ta upp att jag även haft väldigt ont i magen senaste tiden och så nu detta, får se vad de säger helt enkelt.
Ska alldeles strax gå över till ÖF med Leon, sen hade jag tänkt att fixa lite i rabatten på framsidan men inte så lockande i detta regnväder och med magont, blev jättefint på baksidan igår iaf!=) Bild kommer senare.
Nehe dags att sätta fart eller fart och fart jag kanske får lära mig att ta det lite lugnt för bebisen´s skull.=)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! Det gick jätte bra, vilade upp oss under natten till onsdagen och dom stack hål på vattnet vid tolv, mitt egna värkarbete gjorde nämligen inte så mycket. Det gjorde inte ont och det hjälpte inte heller fram lillebror :-) Fick dropp vid två. Så egentligen gick det fort, bara fyra timmar. Skönt att vara på plats tidigare dock, väldigt lugn och behaglig atmosfär och vi fick underbart stöd.



Hoppas att du nu tar det lugnt, ingen städning och ta det lugnt med promenaderna. Lite till kan väl er bebis vänta!



Kram

2009-05-29 @ 07:33:31
URL: http://mamzter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback