Hemma igen..

Gick till ÖF med Leon på förmiddagen, pratade med BM i telefonen vid 10.30 och hon sa åt mig att åka till förlossningen så det var bara att ringa hem Fredrik så vi kunde åka. Blev satt med CTG och allt såg bra ut, de såg att jag hade sammandragningar men allt var fint med bebisen, efter det var det dags för UL och likadant där såg det bra ut, bebis rörde sig för fullt och såg frisk och kry ut.=) Kommer nog även bli en tung bebis denna gång också för den ligger en vecka före i vikten, en plussare som BM uttryckte sig.=) När UL var klart så blev det gynundersökning som också såg bra ut, hon såg och förstod att jag hade ont men undersökningarna visade att allt var bra men de var ändå lite oroliga över dessa smärtor jag har så om det inte gått över om ett par dagar ska jag ringa förlossningen igen och komma in för mer undersökning.
Annars är det vila och ta det lugnt som gäller för min del nu så att inte förlossningen sätts igång.

Ikväll blir det alltså mys i soffan med lite godis när lillplutten har somnat och Fredrik är på träning.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback