Jaha..

Då blir vi barnlediga ikväll då, när jag hämtade Leon på dagis förrut så var det en annan pojke där som berättade att han skulle sova hos sin mormor och morfar ikväll och då var det kört! Leon tjatade om att sova hos mormor och morfar hela vägen hem och väl hemma så vägrade han somna utan fortsatte att tjata, jag sa flera gånger att han skulle sova hemma med mamma och pappa och fick sova hos mormor och morfar en annan dag och det slutade varje gång i krokodiltårar! Tillslut ringer jag upp min pappa och berättar om situationen och pappa börjar skratta och säger att det är klart att mormor och morfars kille ska sova över hos dem , Leon blev överlycklig när jag berättade att han skulle få sova hos mormor och morfar inatt och somnade med en gång!=) Sötnosen har blivit så stor nu när han till och med tjatar om att få sova över hos mormor och morfar!=) Maria hörde av sig för en stund sen också så ikväll får vi främmande här hemma vilket ska bli trevligt, blir visst vindrickande för de andra och läsk för mig.=)
Har även beställt mattan och gardinerna nu, kunde inte hålla mig!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback