Kärlek och städning

Kärlek är när man plockar upp efter sin karl utan att säga något och emd ett leende på läpparna.=) Han är nästan värre än Leon när det gäller att släppa saker där han står men jag älskar honom för det trots att man kan bli skapligt irreterad på det ibland.=)
Leon är på dagis och jag ska som sagt plocka undan lite här hemma, blev ingen dammsugning igår så det ska jag passa på att göra idag. Ska nog passa på att vila lite med Leon när han kommer hem sen.

Igår hämtade vi ut Leon´s presenter!=) Nu ska vi bara köpa presentpapper m.m. och slå in allt.=)
Fredrik har fotbollsträning ikväll så jag och Leon får leka och mysa själva innan läggdags, sen blir det Ugly Betty och Greys Anatomy för mig.
Kanske passar på att ta en kaffe med grannarna på baksidan innan jag går och hämtar Leon sen.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback