Korv m. bröd

Det är vad jag och Leon har käkat nu, kabanoss närmare bestämt.=) Om 45 min är det dags för oss att gå över till dagis för fika och lek, Fredrik kommer direkt dit när han kommer från jobbet, han skulle sluta lite tidigare idag.
Har pratat med mamman i familjen från Flen och på Lördag klockan 10.00 kommer de och träffar Havanna, sen bär det av till Öknadagen för våran del om vädret tillåter villsäga!=) Ikväll har vi intaget i stallet så jag åker dit med mamma och syster vid 17.30 tiden, skönt att komma dit och få lite tid för sig själv, tar nog med Vanna också.=) Längtar tills nya vagnen kommer även om det är ett tag kvar innan det är dags att börja använda den, den ska få stå i bebisen´s rum däruppe sålänge så jag kan titta och provköra den därinne på kvällarna när jag går in och kikar runt.=) Har blivit en vana att ta ett varv därinne innan läggdags på kvällarna precis som det är en vana att gå in till Leon och titta till honom innan man går och lägger sig, står och drömmer om när vi har en liten krabat därinne också.=)
Leon sitter på vardagsrummet och pratar i sin mobiltelefon, han pladdrar på för fullt, undrar om han får något vettigt svar?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback