Mysig morgon

Idag skickas vagnen som bussgods!=D

Vaknade 06.15 men låg och myste till 07.00, gick upp åt en mysig frukost jag och Leon, dammsög medans han läste lite böcker i sin säng och sen startade vi en maskin tvätt tillsammans.=) Ska gå över till ÖF klockan 09.00 och beroende på väder och hur mycket folk det är på ÖF så kanske vi går en sväng till dagis vid 10.00 för de firar Förskolansdag idag med ballonger, lekar, ansiktsmålning m.m. men det beror helt på hur kul vi har på ÖF och hur vädret är, blir iaf tårta och saft på dagis i eftermiddag mellan 15-17 med både Fredrik och Leon.=D
När Leon somnat igårkväll så gick jag bort till Danni och Stina mellan 19.30-20.45, satt ute och drack kaffe och snackade skit sen begav jag mig hemåt för att se på Greys Anatomy!=) Jag bölade kan jag lova, Fredrik fick komma och trösta mig när jag satt och storgrät i soffan! Usch hemskt när barn dör, men det var ändå så fint verkligen när den lilla flickan "gick över till andra sidan"!

Nehe nu står Leon och håller i boken "Max Potta" så ska krypa ihop i soffan och läsa den.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback