Rörmokaren..

Efter att jag lämnat Leon och ätit frukost så kom rörmokaren och bytte kranen i duschen och så skulle han byta kranen i handfatet men han bytte hela handfatet inklusive kranen istället så nu har vi ett sprillans nytt handfat också!=) Kanske ska ringa och säga att det är fel i badrummet på övervåningen också så han kommer och byter där med.=P
Har en stek i ugnen som jag hittade i frysen igår, tog upp den och lät den tina under natten och imorse så marinerade jag den och slängde in den i ugnen.=) Blir alltså stek, koktpotatis och sås till middag idag!
Ska snart gå och hämta Leon på dagis, välling och sova gäller när vi kommer hem för honom, kanske tar en tupplur jag med. Fick ett mail nu på förmiddagen från mamman i familjen som har Havanna nu och hon skrev att allt funkar kalasbra och att dagarna rullar på utan problem! Känns helt underbart att höra!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback