Sliten

Leon sover och Fredrik kommer snart hem från träningen, mys framför tvn blir det då.=) Han är ledig imorgon så efetr att vi lämnat Leon på dagis så åker vi till Gnesta för att hämta bilbarnstolen till bebisen, äntligen, blir nog en sväng till blomsterhandeln där också för igår när jag var där med mamma så såg jag att de hade jättefina blommor som satt i amplar som skulle hänga perfekt på varsin sida om våran ytterdörr.=) När vi kommer hem igen så ska vi plantera ner två tomatplantor i varsin hink och ställa på baksidan, mina snälla föräldrar som köpte två stycken till oss!=) Tror de tycker det är lika roligt som oss att vi äntligen bor i radhus som vi kan plantera vid och göra fint!
Nu sparkar bebis en massa och sammandragningarna börjar komma igen så nu går jag och lägger mig i soffan med en kopp the.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback