Solen försvann

Gick upp vid 07.00 imorse och kände mig riktigt pigg och glad eftersom solen strålade så härligt. men den ville inte visa sig länge inte! Hann iaf dammsuga, duscha och busa med Leon innan det var dags att lämna honom på dagis, nu blir det till att ta dt lugnt framtills att jag ska hämta honom igen.=) Har kikat efter syskonvagn men hittar ingen som faller mig i smaken, vill ha en emmaljunga, men den som väntar på nått gott.=)
Längtar tills mattan och tyget kommer till bebisen´s rum och i förrgår så beställde jag även Ligthning Mcqueen tyg till Leon´s rum som min mamma ska sy gardiner av, de han har nu är så mörka och enligt mig för korta, de jag beställde är ljusa och fina och kommer bli mycket längre!=) Båda arnrummen kommer ha långa ljusa gardiner, en med spöket laban och en med cars på, kommer bli jätte fint!=)
Hittade även usbminnet till min mobil igår så nu kommer det komma lite bilder i här i bloggen också!
Fredrik är med sin pappa i eskilstuna idag efetrsom hans pappa ska spränga bort njursten som han har, han får alltså inte köra bil hem själv så då tog Fredrik ledigt för att kunna följa med som chaufför. Detta resulterade iaf i att jag är tvungen att avboka tiden med BM idag som jag har klockan 16.00 i eftermiddag, finns ingen som kan köra, inga bra bussar och ingen som kan ha Leon undertiden, bittert men så är det.
Ska göra mig en kopp the nu och sätta mig i soffan med tidningen en stund!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback