Solen skiner!

Igår var det exakt en månad kvar tills Leon fyller 2 år, helt otroligt att våran lilla kille redan har blivit så stor! Ska iallafall beställa två tårtor till hans födelsedag, förra året blev det ju en Spöket Labantårta och en Labolinatårta, detta år blir det en motorcykeltårta och en traktortårta!=) Han älskar ju både "kokotyttel" och "tjaaktoj" så det var ett självklart val när vi bestämde vad vi skulle ha för tårtor, ska ringa Jenny idag tänkte jag och beställa så det är klart.=)
Gick till Konsum när jag lämnat Leon på dagis förrut och köpte lite god frukost åt mig, köpte även en risifrutti som Leon ska få till mellanmål sen. Blir en härlig promenad sen också i det fina vädret, kanske blir så att Leon får sova i vagnen idag.=) Hittade en jättesnygg syskonvagn igår men den var självklart såld redan men så nu idag så hittade jag två vagnar till som jag skickade iväg mail om så nu håller jag tummarna!! Har även två spekulanter på Havanna, det ena paret bor på en ekogård i Eskilstuna och de ska höra av sig i början på Juni igen om hon finns kvar då, de hade så mycket nu så de kunde inte ta emot henne förrens dess. Det andra paret bor på en hästgård utanför Flen och har tre barn i lägre tonåren, båda ställena låter helt perfekt för Vanna så nu håller vi återigen tummarna om att hon kan få komma till någon utav dem! Paret från Flen låter kanske lite mer lockande eftersom de har "stora" barn som kan leka med henne utomhus och så, kan det bli mer perfekt än att sälja henne till någon som har en gård där hon får vara ute hela dagarna?!=D

Nu sparkar bebis på mina stckars revben så jag ska lägga mig i soffan en stund och äta en bit choklad.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback